الرئيسيةالبوابةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الصـــــديق

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: الصـــــديق   10.06.08 1:16


صديق

يُرممك وينتشلك من ضياعك

ويأتي بك إلي الحياة

ويمنحك شهادة ميلاد جديدة


وصديق

يهدمك ويهد بنيانك القوي

ويكسر حصونك المنيعة

ويشعل النيران في حياتك


وصديق

يسعدك ويشعرك وجوده بالراحة يستقبلك بابتسامه

ويشتري لك لحظات الفرح ويسعى جاهداً إلي اختراع سعادتك


وصديق

يحسدك ويتمنى زوال نعمتك

ويحصي عليك ضحكاتك

ويسهر يعد أيام أفراحك

ويمتلئ قلبه بالحقد والكراهية


وصديق

يسترك ويشعرك وجوده بالأمان

يمد لك ذراعيه يفتح لك قلبـــه

ويجوع كي يطعمك ويظمأ كي يسقيك

ويقتطع من نفسه كي يعطيك


وصديق

يقتلك يبث سمومه فيك يقودك إلى مُدن الضياع يجردك من إنسانيتك

ويزين لك الهاوية ويجرك إلى طريق الندم ويقذف بك من حيث لا عودة ولا رجوع



و يقول المثل ..

إن كان لديك في هذا الزمان صديق وفي واحداً .. فأعلم أنك من أثرياء العالم


وأخيرا ..

من السهل أن تجد في السنة ألف صديق

ولكن من الصعب ان تجد لألف سنه صديق



_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
SNIPER
Administrator
Administrator
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 51
العمر : 34
الموقع : غني عن التعريف
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 07/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصـــــديق   18.06.08 16:11

الصديق عمرة مابيهدم ولا بيكسر و لا بيشعل النار
الصديق يحبك يخاف عليك يحافظ عليك
هو اة مش اي صاحب كدة بس اكيد فية
وربنا عطا كل واحد فينا عقل نعرف نميز بية الصديق من اللي مش صديق
يبقي الحل بادينا احنا مش بايد حد تاني ممكن يفكر لينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصـــــديق   18.06.08 18:38

هما فى اصدقاء بجد دلوقتى ياشهد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
تيمور والحب
مشرف على عالم السينما
مشرف على عالم السينما
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 100
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصـــــديق   25.06.08 0:07

[center]يسترك ويشعرك وجوده بالأمان

يمد لك ذراعيه يفتح لك قلبـــه

ويجوع كي يطعمك ويظمأ كي يسقيك

ويقتطع من نفسه كي يعطيك
على فكرة دا صاحبى الله برحموا كان اكتر من اخ والجملة دى كان بيعملها بجد

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
heromedo
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 509
العمر : 32
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصـــــديق   26.06.08 19:58

فعلا يا شهد
إن كان لديك في هذا الزمان صديق وفي واحداً .. فأعلم أنك من أثرياء العالم

لكن يا شهد الكل بيجري دلوقتي على مصلحته
فين.. وفين لما يفتكر صحبة وصديق عمرة

لكن برده بيبان وقت الشدة الصديق من رفيق السوء

اللهم اني اعوذ بك من رفيق السوء....امين

الموضوع جميل يا شهد
نريد المزيد

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصـــــديق   06.08.08 1:20

شكرا لمروركم جميعا يا جماااااااااااعه
يارب يا احمد ربنا يسمع منك

_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
الرهينه

avatar

انثى
عدد الرسائل : 670
العمر : 24
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 29/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصـــــديق   06.08.08 14:28

يسعدك ويشعرك وجوده بالراحة يستقبلك بابتسامه

ويشتري لك لحظات الفرح ويسعى جاهداً إلي اختراع سعادتك

ياااااااااا رب كلنا نلاقي كده ونبقي كده يااااااااااااااااااااا رب

_________________



.•.°.•?•i|[? كلمات بدون برواز ?]|i•?.•.°.•


عندما نفقد الشيء نجعله ونرسمه خيالاً لا يُوصف ..
ونعمم هذا الخيال في كل شيء ..
حتى يصبح على شكل مسلّمات لا فرار منها .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصـــــديق   06.08.08 15:26

وأخيرا ..

من السهل أن تجد في السنة ألف صديق

ولكن من الصعب ان تجد لألف سنه صديق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Moya
مشرفة على المنتدى العام والمراه
مشرفة على المنتدى العام والمراه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 706
العمر : 28
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: الصـــــديق   06.08.08 21:05


الصديق .... جايا من الصدق
لازم يكون صادق معاك فى كل شئ
فى خوفه عليك وحبه ليك وفى كلامه معاك
لكن الايام دى .... كله بيكدب على كله
كل واحد عايز يبقا احلى من التانى باى طريقة حتى ولو بالكدب
بس عن نفسى بحس ان ممكن يكون فى اصدقاء ولاد يخافو على بعض
اكتر من الاصدقاء البنات
بحس ان الولاد مش بيغيرو اوى من بعض زى البنات
وطبعا مش كل البنات ومش كل الولاد
وربنا يكرم الجميع باصدقاء حقيقيين يدفعوهم دائما الى الامام



_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
 
الصـــــديق
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Love and Friendship :: ¤ô_ô¤~۝المنتـــدى العـــام¤ô_ô¤~۝ :: المنتـــــــــــدى العــــــــــام :: منتدى الرويـــأات والقصــص-
انتقل الى: