الرئيسيةالبوابةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 موضوع ال 10000 رد ؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: موضوع ال 10000 رد ؟   16.06.08 0:57


مارأيكم ان نبدأ من اليوم موضوع ال 10000 رد

( ابي 10000 رد بالصفحة وانشاء الله بنوصل )

اكتب

اي تعليق..


حكمه

مقوله


خبريه

بيت شعر

فكاهه

درس

اي شي (اي شي يخطر في بالك).



فالنجعلها هدفنا اللذي نسعى اليه..

وانشالله يتحقق..

بتعاوننا قد نصل اليه..

قد يعلمنا هذا شيء جميل جدا..


الصبر..

و

التعاون..

وشيء آخر..

انجاز لمنتدى )(""اصدقاء بلا فراق وحب يدوم للابد"")(




_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]


عدل سابقا من قبل Shahd Elmalika في 06.08.08 0:47 عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   16.06.08 1:02


انا هبدا بايه قرانيه علشان نبدء الموضوع بحاجه كويسه
بسم الله الرحمن الرحيـــــــــــم
اذا جائكم فاسق بنبأ فتبينوا ان تصيبوا قوما بجهاله وتصبحوا علي ما فعلتم نادمين
صدق الله العظيم


[/size]
رقــــــــــــــــــم 1

_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
Wa3d El3ion

avatar

انثى
عدد الرسائل : 135
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   17.06.08 13:39


انا هكوووووووووووووون الرد رقم 2
وهرد بصــــــــــــــوره


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
اغلى من حياتى



انثى
عدد الرسائل : 20
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   17.06.08 13:41


انا هكون الرد رقم 4
وهرد بصوره

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
ملك روحى



عدد الرسائل : 22
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   17.06.08 13:48

وانا هكون الرد رقم 5
وهرد بصوررررررررره بردو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
(¯`·._.·كنـــاريا·._.·´¯)

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 127
العمر : 27
الموقع : knarya_love_s@yahoo.com
اعلام الدول :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   17.06.08 19:50

[center] ههههههههههههههههههههههه
و انا هاقول نكتة
بس معلش كطويلة شوية و يارب تعجبكوا

تجيك أيام تحس فيها أن مشاكلك واجد .. وانك نحس!!
استغفر الله العظيم .. انا ماني متشائمه .. والتفاؤل زين ... ولكن بعضهم واضحه فيه النحاسه
والقصص واجد .. أذكر منها طرفه ( القرد المنحوس )

هذا سلمك الله فيه قردين واحد حظه حلو والثاني حظه تعبان ومنحوس طول عمره.
المهم كانوا قاعدين يسولفون قال اللي حظه حلو للمنحوس: اشرايك نروح مزرعة الهندي وناخذ موز؟ رد عليه المنحوس: اوكي مشينا.
المهم راحوا،
قام اللي حظه حلو طلع فوق ينزّل الموز والمنحوس ينتظر تحت عشان ياخذ الموز ...
وأشوي جاهم الهندي ومسك اللي تحت وفقع وجهه.

جلسوا على هالحالة ثلاث أيام والقرد المنحوس ماغير يفقع وجهه ..

ويوم قرروا يروحون المرة الرابعة قال المنحوس للي حظه حلو: انت دايما فوق وأنا دايم تحت وأنا اللي انضرب .. هالمره أنا بطلع فوق وانت خلك تحت قال إللي حظه حلو: أوكي مافيه مشكلة!

المهم اتفقوا .. ويوم راحوا شافهم الهندي ومعاه اثنين من أخوياه الهنود .. ويوم وصل عندهم
قال لربعه جيبوا اللي فوق اللي تحت دايما اضربه!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Wa3d El3ion

avatar

انثى
عدد الرسائل : 135
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   17.06.08 20:12

ههههههههههههههههههههههه
انا ردى هضحك على النكته
ماهو دا بينطبق عليه المثل اللى بيقول
المنحوس منحوس حتى لو علقه على دماغه فانوس
ودى حكمه عظيمه مايقولهاش الا انسانه عظيمه زى
هههههههههههههههههههه
jocolor jocolor jocolor
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   18.06.08 16:14


انا هقول دعاء
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
(¯`·._.·كنـــاريا·._.·´¯)

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 127
العمر : 27
الموقع : knarya_love_s@yahoo.com
اعلام الدول :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   18.06.08 16:40

و انا هاقول نكتة

سواق قتل 60 واحد في حادثة.... لما سأله الظابط ليه قتلتهم؟ قال له كنت ماشي وبعدين فجاة العجلة ضربة ..ولقيت على يميني فرح وعلى شمالي راجلين ... ادخل في مين ؟ قاله الظابط ادخل في الراجلين.. قاله م انا دخلت في واحد والتاني دخل الفرح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   18.06.08 18:29

كن ما تشاء ولا تكون ما يشاءون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   18.06.08 23:00


هههههههههههههههههههههههههه
اوعى تكون انت يا كناريا السواق دا
ههههههههههههههههههههه
بجد هزعل لو طلع انت
عارف هزعل ليه لانك مش قولتلى كنت روحت الفرح دا
هههههههههههههههههههههه

انا هقول حكمه اليوم
احترس من كناريااااااااااا
Razz Embarassed Razz Embarassed Razz Embarassed

_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
mido9

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 42
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   19.06.08 3:42

من تواضع لله رفعه
رحم الله امرىء عرف قدر نفسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
heromedo
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 509
العمر : 31
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   19.06.08 11:24

هرديكم صورة
يارب تعجبك يا حبيبي



_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Moya
مشرفة على المنتدى العام والمراه
مشرفة على المنتدى العام والمراه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 706
العمر : 28
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   19.06.08 14:44


لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   20.06.08 18:17


[size=12]وتذكر قول رسول الله صلى الله عليه وسلم : " وإن أصابك شيء فلا تقل لو أني فعلت كان كذا وكذا ولكن قل قدر الله وما شاء فعل فإن لو تفتح عمل الشيطان " رواه مسلم


[/size]

_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
(¯`·._.·كنـــاريا·._.·´¯)

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 127
العمر : 27
الموقع : knarya_love_s@yahoo.com
اعلام الدول :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   21.06.08 13:21

صورة فتاة احلامى
ههههههههههههههههههههههههههههه
























































































الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   21.06.08 15:11


هههههههههههههههههههههههه
ربنا يوفقك يا كناريا
بس بلاش توريها لحد علشان الحسد بس
لانى النوعيه دى من البشر نادره الوجود
انا عن نفسى اتخضيت تقدر تقول اتسرعت كمان
يااااااااااااارب تقدر تحقق اللى نفس فيه

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
(¯`·._.·كنـــاريا·._.·´¯)

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 127
العمر : 27
الموقع : knarya_love_s@yahoo.com
اعلام الدول :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   21.06.08 15:23

هههههههههههههههههههههههههههههههه
يارب
دة صورة فتاة احلامى من زمان
هههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   21.06.08 15:30

[si

_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]


عدل سابقا من قبل شهد الملكه في 21.06.08 16:42 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
(¯`·._.·كنـــاريا·._.·´¯)

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 127
العمر : 27
الموقع : knarya_love_s@yahoo.com
اعلام الدول :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   21.06.08 15:47

نقلبها بنكد بقى
بصورتى و انا صغير























































الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Wa3d El3ion

avatar

انثى
عدد الرسائل : 135
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   22.06.08 0:28


ازيك يا كناريا عامل ايه وايه اخبارك اهرامات
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يارب تكون بخير كده

انا هحط صوره ويارب ماتعجبكمش
لانى انا زى الشريك المخالف محبش اعمل حاجه وتعجب حد



_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
Moya
مشرفة على المنتدى العام والمراه
مشرفة على المنتدى العام والمراه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 706
العمر : 28
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: اختبر ذكاؤك   22.06.08 13:01


اللعبة دى عبارة عن انى أسأل سؤال
واللى يدخل بعدى يجاوب عليه
وهى عبارة عم فوازير
يللا بنتدى
********
*****
***
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
سار عدد من الأولاد في صف فكانوا أربعة أمام ولد وأربعة خلف ولد وولد في الوسط فكم كان عدد الأولاد ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
(¯`·._.·كنـــاريا·._.·´¯)

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 127
العمر : 27
الموقع : knarya_love_s@yahoo.com
اعلام الدول :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 08/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   22.06.08 13:43

انا كويس يا معد الحمد لله
و يارب تكونى كويسة
ههههههههههههههههههههههههههههه
الاجابة : خمسة اولاد

السوأل التانى : اية هو الحيوان الى الناس زمان كانوا فاكرينة نبات ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Wa3d El3ion

avatar

انثى
عدد الرسائل : 135
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   28.06.08 16:12

حيوان الاسفنج وشهد هى اللى جاوبيتها

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   29.06.08 0:24

وانا هقول ليكم فزوره
ليه النمله بتجرى وراء عربيه الاسعاف؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Wa3d El3ion

avatar

انثى
عدد الرسائل : 135
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   01.07.08 17:22

ممكن تكون نمله عبيطه بجد
صح ولا لا ياغدى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   02.07.08 14:33

لا طبعا علشان تتبرع بالدم
ههههههه
ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
الرهينه

avatar

انثى
عدد الرسائل : 670
العمر : 24
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 29/06/2008

مُساهمةموضوع: يا رب   03.07.08 13:14

اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتنى وانا عبدك وعلي عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
Moya
مشرفة على المنتدى العام والمراه
مشرفة على المنتدى العام والمراه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 706
العمر : 28
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   03.07.08 22:09







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
heromedo
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 509
العمر : 31
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   04.07.08 14:46



لا تحزن فان الحياه مثل قطرة الندى تمر ولا نشعر بها
فلا تجعلها تنزف دون ان تبتسم فيها فانها لا تسوى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
mido9

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 42
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   04.07.08 15:55

القناعة كنز لايفنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
heromedo
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 509
العمر : 31
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   08.07.08 9:37

تواضع تعيش ملكا في الدنيا ومنعم في الاخرة

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   08.07.08 16:56


_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
تيمور والحب
مشرف على عالم السينما
مشرف على عالم السينما
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 100
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   10.07.08 19:56

لماذ انت قلبى ؟
لماذا انت عقلى؟
لماذا انت عمرى؟
لماذا انت حياتى ؟
لماذاااااااااااااااا؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   12.07.08 0:51

ردى النهارده انى باكد كلام شهد
علشان فعلا محدش يستاهل
والمهم يشهد موش قولتلى مبروك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Moya
مشرفة على المنتدى العام والمراه
مشرفة على المنتدى العام والمراه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 706
العمر : 28
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   12.07.08 11:43

أذا أردت شيئاً بقوة فاتركه
فإن عاد إليك فهو لك
وإن لم يعد
فإنه ليس من حقك


_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
heromedo
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 509
العمر : 31
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   12.07.08 12:48

يا جماعة
كلنا نبارك لغدى نجحت
ونقول لها الف الف الف مبروك
وعقبال كل اعضاء المنتدى يحققوا كل اللي في بالهم

ونقول لغدي
لولولولولولولوللللللللللللللللي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   12.07.08 15:13

ربنا يخليك ياحمد والله يبارك فيك
ومتقلقش كلنا نجحنا وربنا معاك
وتحقق انتا كمان احلامك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Moya
مشرفة على المنتدى العام والمراه
مشرفة على المنتدى العام والمراه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 706
العمر : 28
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   12.07.08 23:49

الف مبروووووووووك يا غدى يا قمر
وياريت بقا يكون فى بينا روح حلوة
واللى نجح يدعى للى لسة مستنى النتيييييييييييييجة
ههههههههه
وانا بساعد هيرو وبقولك برضو
لولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولولى
وعقبال ما زغرطلك يا رب وانتى فى الكوشة
بس ابقى اعزمينى يا كميلة
وربنا يوفقك دايما يارب



_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   13.07.08 0:05

متشكره قوى مويا وعقبالك يارب
بس ابقى قولى علشان اشركك فرحتك
واكيد لما يبقا فى فرح
هعزم المنتدى كله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   13.07.08 0:14

الـــــــــف الــــــــــف الـــــــــف مبروووووووووك يا غــدى على النجاح
ومليـــــــــون مبروووووووك على البكــالريوس يا قمــــــــر
ويـــــــــارب فى نجــــــــــاح دائــــــم ومستمـــــــــــر
لولولولولوللللللللللللللللللى


وبهديلك الاغنيه دى بمناسبه نجاحك
يااااااارب تعجبك

love love love love love love
[

_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   13.07.08 0:37

شكرا قوى قوى قوى ياشهد وانتى
طول عمرك جميله جدا
ويارب يارب افرح بيكى قريبا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
heromedo
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 509
العمر : 31
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   13.07.08 15:21

ونقول الف الف الف مبروك تاني لغدى
وندعي لموياونقول ليها
يااااااااااااااااااااااااارب
ربنا يوفقك وتنجحي في كل حاجة في حياتك
ونقول ليها
لولولولولولولللللي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   13.07.08 16:53

ربنا يخليك ياحمد والله يبارك
فيك تانى
وعقبالك يامويا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Shahd Elmalika
Admin
Admin
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1053
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

نقاط التميز : 100
تاريخ التسجيل : 04/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   14.07.08 15:43


انا بقى هحط دى



_________________


[i][b]ياقارئ خطي لاتبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغداً في التراب
فإن عشت فإني معك وإن مت فالذكرى
وياماراً على قبري لا تعجب من أمري
بالأمس كنت معك وغداً أنت معي
أموت و يبقى
كل ما كتبته ذكرى
فياليت
كل من قرأ خطي
دعا لي

[/b][/i]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
غدى
مشرفــة على منتدى الصور
مشرفــة على منتدى الصور
avatar

انثى
عدد الرسائل : 346
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 13/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   14.07.08 15:46

انا على الدردشه
وموش لقيه حد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Moya
مشرفة على المنتدى العام والمراه
مشرفة على المنتدى العام والمراه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 706
العمر : 28
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 06/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   14.07.08 18:20

ربنا يخليكو ليا يا حبايبى
يارب انجح يا رب
ويارب كله ينجح


_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
heromedo
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 509
العمر : 31
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   14.07.08 23:40

بهدي لكل اخ واخت في المنتدى اجمل ورد
وبقول ليهم ربنا يوفقكم






_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
Wa3d El3ion

avatar

انثى
عدد الرسائل : 135
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
100 / 100100 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   14.07.08 23:58


النهاردة نتيجه الثانويه العامه كلنا ندعلهم من قلبنا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com
heromedo
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
مشرف على اسلاميات وعالم ادم
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 509
العمر : 31
الموقع : http://friendship2008.yoo7.com/
مزاجك اليوم :
الهواية :
احترامك لقوانين المنتدى :
0 / 1000 / 100

تاريخ التسجيل : 16/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: موضوع ال 10000 رد ؟   16.07.08 9:47

يا جماعة احب ارحب بكل الاعضاء الجدد
وخاصة العضو اللي انا بحبة قوي
العضو الاخير
heroyowe
ربنا يخليه ليه يارب
ونكون مع بعض على طول
لانه حبيب قلبي بجد
احنا سكنين في شارع واحد
في عمارة واحدة
في شقة واحدة
في ..... واحدة
احب اعرفك بحبيب قلب ربنا يخليه ليه
اخوية الصيغر heroyowe
اسمة الحقيقي
عادل
هو بيحب يقلدي قوي حتي في الاسم وفي الايميل
علي فكرة هو بيقولي بالصدفة اني اشتركت في المنتدي
يارب يكون عند حسن ظني

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friendship2008.yoo7.com/
 
موضوع ال 10000 رد ؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Love and Friendship :: ¤ô_ô¤~۝المنتـــدى العـــام¤ô_ô¤~۝ :: منتـــدى للترفيه عن النفس والترحيب بالأعضاء الجدد :: منتدى الآلعاب الترفيهية-
انتقل الى: